Thursday, April 23, 2020

Dr. Fauci:"We Will Have Coronavirus in the Fall;" Asks Americans Keep Social Distancing Measures

Dr. Anthony Fauci said yesterday (April 22, 2020) that "We will have coronavirus in the fall," as he urged Americans to keep abiding to social distancing measures, according to the Huff Post website.

The doctor's comments come amid President Donald Trump's insistence that parts of the U.S. return to business as usual as soon as possible.

The White House released a three-phase plan last week for governors to use as a road map to restart parts of their economies. The plan is aimed at lowering restrictions in regions that have few cases of COVID-19.

More than 840,000 people in the U.S. have been infected  with the virus, and more than 42,300 have died.

1 comment:

  1. Jag vill använda detta tillfälle för att tacka en man som heter Dr Ajayi, han är en stavskärare som hjälpte mig att få tillbaka min man efter att vi hade varit separerade i ett år. Jag får veta om stavskärmaren genom ett vittnesbörd om en kvinna som heter loreta som hon förklarade hur stavspelaren Dr Ajayi hjälpte henne att vinna tillbaka sin fästman efter att ha kastat en kärleksförtrollning för henne, jag vill verkligen ha min man hemma så jag bestämde mig för att ge Dr Ajayi ett försök jag nådde honom på whatsapp och förklarade mig själv för honom, sa han mig vad jag behöver göra, jag följde hans instruktioner och till min överraskning efter ungefär en vecka av den stava som min man ringde mig efter ett år med att inte prata med varandra och ber om ursäkt berätta för mig att han kommer hem igen att han inte vet vad som kom i honom och just nu lever vi ett lyckligt liv tillsammans. Om du behöver hjälp av en stavhjul för någon form av stavning rekommenderar jag Dr Ajayi, kan du kontakta honom på Viber eller WhatsApp-nummer: +2347084887094 eller e-post: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete