Saturday, April 25, 2020

Group Asks Churches Resume Services on May 3; Attendance Canceled for Weeks Due to COVID-19

A national Christian conservative legal nonprofit group is calling on churches nationwide to resume in-person worship services on May 3 while following appropriate safety protocols, arguing that "now is the time to act" after weeks of in-person services being suspended due to COVID-19, the Christian Post website reports today (April 25, 2020).

The Liberty Counsel this week announced an initiative, called Be Open Church Sunday, encouraging churches to open their doors on the Sunday before the National Day of Prayer observance on May 7.

The legal center contends that churches are "more essential than ever" but must be reopened with "appropriate measures of sanitization and appropriate social distancing between families."

"We chose May 3 because it is part of that phase one of the 'Opening America Again' [proposal] that the president [Donald Trump] issued as guidelines," Legal Counsel founder and attorney Met Staver told the Christian Post.

1 comment:

  1. Jag vill använda detta tillfälle för att tacka en man som heter Dr Ajayi, han är en stavskärare som hjälpte mig att få tillbaka min man efter att vi hade varit separerade i ett år. Jag får veta om stavskärmaren genom ett vittnesbörd om en kvinna som heter loreta som hon förklarade hur stavspelaren Dr Ajayi hjälpte henne att vinna tillbaka sin fästman efter att ha kastat en kärleksförtrollning för henne, jag vill verkligen ha min man hemma så jag bestämde mig för att ge Dr Ajayi ett försök jag nådde honom på whatsapp och förklarade mig själv för honom, sa han mig vad jag behöver göra, jag följde hans instruktioner och till min överraskning efter ungefär en vecka av den stava som min man ringde mig efter ett år med att inte prata med varandra och ber om ursäkt berätta för mig att han kommer hem igen att han inte vet vad som kom i honom och just nu lever vi ett lyckligt liv tillsammans. Om du behöver hjälp av en stavhjul för någon form av stavning rekommenderar jag Dr Ajayi, kan du kontakta honom på Viber eller WhatsApp-nummer: +2347084887094 eller e-post: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete